fredag 7 januari 2011

Tog mig i kragen

Har kört fast på Toe-Up-sockarna,
hälen blev inte riktigt bra & jag funderar på om & hur mycket jag ska repa upp,
så jag bestämde mig för att maska av Holden Shawlette istället
Sonja, från Sticklägret i norr, visade mig hur jag ska göra -
- Tack snälla!

Nu väntar blockning,
förhoppningsvis ska det inte ta lika lång tid
som det tog från det att stickningen var klar till avmaskningen blev gjord
Känns lite vemodigt att maska av ett projekt,
får lite panik för vad jag ska göra ,
även fast att jag har flera projekt igång samtidigt
En vajer & ett set stickor lediga,
vad ska det bli härnäst måntro

4 kommentarer:

  1. Åh, precis så där fånig är jag också. Får nästan panik innan jag bestämt vad jag ska sätta nålarna i.

    SvaraRadera
  2. Rosenvante; Skönt att inte vara ensam, då erkänner jag nu att jag lade upp ett nytt projekt igår kväll..

    Monica; Den är inte alls stor så den gör sig namnet Shawlette "bra", har inte mätt men ska göra det, återkommer!

    SvaraRadera
  3. Nytt projekt igår kväll...när får vi se det?

    SvaraRadera