måndag 28 mars 2011

Vinnaren i min utlottning

är nu utsedd =)
94 kommentarer fanns det
& jag fick ihop det till inte mindre än 140 lotter
Med hjälp av en slumpgenerator på nätet,
så blev det, lott#59:
Metta,
med bloggen Mettas blogg,
som kammade hem vinsten
GRATTIS!
& Tack till ALLA som ville vara med!
Jag har fått många nya bloggar att inspireras av
Har varit inne hos alla,
men har inte hunnit lämna avtryck hos er alla - ännu =)
Nu lutar jag mig tillbaka i soffan,
plockar upp min stickning,
som är ett par legwarmies
& njuter av en kopp te
Må gott Alla =)

(Metta: Maila mig din adress så skickar jag vinsten på posten)

10 kommentarer:

  1. Åh, grattis till Metta. Soffa, te och stickning... ser ut som min måndag =)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer til Metta. =)
    Misemor

    SvaraRadera
  3. SUCK! Inte vann man nu heller...
    Men ett stort grattis till Metta!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  4. Ett jättestort tack! Tror nästan inte det är sant. Hur kan man ha en sådan tur. Ni som läser min blogg vet att det här är 3:e vinsten som jag vunnit i år. Har tydligen blivit en riktig "turgumma".
    Ännu en gång tack Alexandra! Mailar dig genast min adress.
    Tackar också för gratulationerna.

    SvaraRadera
  5. Jätte grattis till vinnaren :)

    SvaraRadera
  6. Gratulerer til vinneren! Takk for spenningen du har laget!

    SvaraRadera
  7. Tusan! Hittade hit lite försent ;)

    SvaraRadera
  8. Grattis,grattis lyckliga vinnaren Metta.

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren och tack för den trevliga tävlingen.

    SvaraRadera