fredag 11 mars 2011

Bilstickning


6 kommentarer:

  1. Satsar även jag på bilstickning då jag kommer sitta i bil en hel del i morgpn. Ser ut som en perfekt bilstickning det där :)

    Var har du hittat den där Återbruks-skylten? Håller ju med om att återbruk är kul!

    SvaraRadera
  2. diggar bilstickning

    SvaraRadera
  3. Jag som bara åkt denna vecka, att jag inte tänkte på att ha en sådan då.

    SvaraRadera
  4. Är det samma Damson som du började med tidigare? Med en stickning i händerna blir bilresan riktigt trevlig.

    SvaraRadera
  5. Att sticka kräver min absoluta koncentration! :)

    SvaraRadera
  6. Irené JB
    Återbruk hittar du här http://fiffelochtrad.blogspot.com/

    Annika
    =)

    Rosenvante
    Nästa gång så =)

    Monica
    Ja, den går långsamt.. mkt långsamt =)

    4U2
    Ja, min med, inte var det jag som körde *Fniss*

    SvaraRadera