lördag 24 december 2011

God Jul / Merry Christmas

Vi firar Amandas första jul,
hemma hos min bror med familj
Vi blir bortskämda med extra famnar,
mat, roligt & trevligt sällskap, ja allt!
Det blir en riktig
"Tomten är far till alla barnen-jul"
i positiv bemärkelse =)
Inte mycket julstök har blivit gjort hemmavid,
alla julklappsinköpen var i stort sett klara innan Amandas ankomst
så någon julstress har vi inte känt av eller sett röken av alls i år -
- tänk om det alltid kunde vara så =)
Inget kalas utan krasch brukar man säga -
- inget krasch men min mobil har åkt ner i toaletten..
Har fått en ny,
men alla kontakter är borta :(
Så jag skulle bli jätte glad om Du
skickade ett SMS till mig
så att jag kan lägga in Ditt nummer igen ;)

Tack & bock på förhand!

- Vi önskar Er Alla
En Riktigt God Jul!!


En god gärning i juletid:
SMS:a HEM till 72 900
så skänker du 50 kronor till förmån för Stadsmissionen
"Hjälp 2982 stockholmare att få jul igen"

Nu väntar julefrukost
& dessutom hörde jag tomten viska till Amanda
att det fanns ett paket i julstrumpan vid öppna spisen =)
Nyfikna jag - tror det är rara svägerskan som hjälpt tomten ;)

7 kommentarer:

  1. Ser ut som ni får en underbar jul, njut!
    God jul :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild, ser nästan ut som en sådan där Anne Geddes foto!

    SvaraRadera
  3. Åh, årets finaste lilla tomte! Bild att förstora och spara, definitivt!
    God jul!

    SvaraRadera
  4. Vilken söt liten tomte. God Jul =)

    SvaraRadera
  5. Så söt!! God fortsättning!!

    SvaraRadera