fredag 4 november 2011

Rapport från Syfestivalen, Fredag 4/11-11

Dagen har jag spenderat på Syfestivalen, Älvsjömässan
Träffade bland annat mysiga Myzan =)
Mina fynd från dagens besök:
Broderiram
Julkalender att brodera i korsstygn
6 st uggleknappar
Knit Pro CUBICS 2,5 mm
Gult & Rött broderigarn
En söt uggla i form av en nyckelring
Söta uggleknappar till bebisens uppifrån-&-ner-kofta
"HOHO"Flera trevliga människor & härliga utställare =)

En så söt, liten, stickande gumma fanns det där oxå =)

4 kommentarer:

  1. vill oxå prova på stickorna :) du får berätta sen hur dom är.

    SvaraRadera
  2. Syfestivalen :) Var i Jönköping i våras men skulle gärna åkt till Älvsjö denna helg ändå.

    SvaraRadera
  3. Jag har beställt cubics spetsar till mina linor. Hoppas få dem i morgon. Ska bli kul att testa.

    SvaraRadera
  4. mary-ann
    Bra idé att ta med så du fick prova själv, eller hur? =) Tack för igår, alltid lika trevligt att ses!

    Iréne JB
    Tycker jag med att du ska göra =)

    Medea
    Har bara testat strumpstickorna, ska hålla koll hur det går för dig med Cubics på rundsticka =)

    SvaraRadera