fredag 20 augusti 2010

UFO varning på G?

I veckan har jag påbörjat en babymössa,
själva delen av mössan som man har på huvudet är klar,
håller på med bandet som ska gå under hakan -
- det krånglade så jag lade upp en gammal favorit:
DROPS sockor i "Fabel"
hur enkla som helst!
Stickar minsta storleken så det går fort =)
Dessa är en present till vännerna C & E som fött en son =)
Grattis :o)
Välkommen till världen lilla O!!

Börjar det bli UFO-varning nu?

Har kommit på att jag gärna stickar på stora saker när det är
helg & ledighet,
när jag kan hänge mig åt stickningen i flera timmar.
Mitt i arbetsveckan blir det ofta ett litet projekt,
som för att se snabbare resultat.
Så, i de stora verken är det hela processen som räknas
medans jag i de små, endast ser ett färdigt objekt =)

Dags för fredagsmyyyys - Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar