måndag 9 augusti 2010

Första måndagen







Så kom den, första arbetsdagen efter 6 veckor av sommarledighet =)
Sovit bra i natt & ingen stress på morgonen - en bra start på dagen som bara blev bättre & bättre!
Roligt att träffa barn & kollegor igen & börja planera höstterminens arbete.
Eftersom det var första dagen efter semestern, belönade jag mig själv med besök i garnaffären för att leta knappar till "Rose Tea Cardigan". Först var jag i en garnaffär som brukar kunna ha de där lilla extra, men hittade inget. Hittade slutligen 2 sorters knappar på
Ljungqvists Garn, Odenplan, som fick följa med hem.
Kan inte bestämma mig för träknapparna eller de genomskinliga rosknapparna, hmm...
På Pressbyrån fanns 2 tidningar som blinkade till mig & således fick följa med de också.
Ikväll ska jag sticka på "Tea Leaves Cardigan" & läsa mina tidningar =)
I morgon är det arbete igen & det är nästan så jag längtar efter att få komma in i vardagen igen - påminn mig inte att jag sagt de ;-)

Må så gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar