tisdag 31 augusti 2010

2 mössor till i Finnkampen

Finnkampen är avslutad och jag kom på att jag inte visat alla mina bidrag,
så här kommer de två som jag missat innan =)
Eva S har dragit 3 vinnare (en i var kategori: Finland, Sverige & Övrigt)
& det bar sig inte bättre än att jag vann !!
Vann inte bara ur en kategori, utan två!
Så nu firar jag - med att sticka =)
Jag bidrag också med vinst & ska dra tre vinnare,
en i varje kategori, i kväll
Babymössa
Mönster: Baby Hats av Kathy at Loop Knits (Ravelry)
Garn: Debbie Bliss baby cashmerino, blå #340032 & gul #340001
Stickor: Knit Pro Symfonie Wood strumpstickor, 2.75 mm & 3.25 mm
Storlek: Nyfödd
Val: Mosstickad kant & rundad avslutning

Babymössa
Mönster: Baby Hats av Kathy at Loop Knits (Ravelry)
Garn: Debbie Bliss baby cashmerino, blå #340032 & gul #340001
Stickor: Knit Pro Symfonie Wood strumpstickor, 2.75 mm & 3.0 mm
Storlek: Nyfödd
Val: Resårkant & avslutning med i-cord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar