onsdag 17 november 2010

Vetekatten


Ikväll har jag träffat två av mina bästa vänner, C & N, på Vetekatten
Vi har pratat om ditt & datt, hissat & dissat, peppat, ros & ris,
ja allt man kan tänka sig
Tack igen för att ni finns!
Våra möten kan man vara hur trött som helst när man kommer till

& lika trött av när de är slut,
men det är med ny enegri som kroppen fylls av & klarar av livet =)
Ikväll fotade jag inget från träffen, var så tagen av

det som händer runt mig att det inte blev av,
så jag lånar en bild från Vetekattens sida
Vetekatten är inget vanligt konditori eller café
En mysig & lugn miljö med små kafferum,

man får hämta kaffe/te i en serveringslucka,
små servetter, socker i en skål med tång
Jag älskar deras chaite som man får i en kanna med tebladen i,

sedan kan man själv hälla upp i koppen efter tycke & smak
& njuta riktigt länge =)
Det är aldrig någon som skyndar på en,

ens när det är dags för stängning,
personalen är trevliga & tillmötesgående
- det är aldrig något knussel med allergibeställning
Skulle kunna skriva en hel uppsats om Vetekatten
Vetekatten = Lycka
Vänskap = Lycka
Ikväll är jag Lycklig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar