måndag 27 december 2010

En alldeles speciell klapp

En alldeles speciell klapp under granen fann jag på julaftonskvällen
En grön stickväska med Mumin & en extra förvaringspåse
Väskan är hemsydd & den värmer gott i mitt hjärta!
Klappen kommer från Monica
som jag träffade & lärde känna på Stickläger i norr
I Monica har jag funnit en vän som delar med sig av sina erfarenheter,
bra som dåliga, glada som sorgsna,
som lyssnar, ger feedback utan att döma,
är en räddare i nöden med sina råd om livet & om stickning =)
Tusen tack för den fina klappen & Tack för att jag får ha Dig som vän!

3 kommentarer:

  1. Tack Alexandra! Jag blir överväldigad och rörd över ditt inlägg men vill säga att du också är MYCKET duktig på att vara god vän <3. Med andra ord det är ömsesidigt. Kul att du gillar stickväskan. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin vän du har fått, och fin väska. Jag ska nu dricka en kopp te, och läsa igenom din blogg.
    Ônskar dig en fin mellandag.

    SvaraRadera
  3. Monica; Må så gott min vän =)

    Helena; Gott med te, hoppas Du finner trevlig läsning! Tack för att Du tittar in - ska kika in hos dig med =) Må gott!

    SvaraRadera