torsdag 16 december 2010

En groda jag är..!

...jag har gjort en groda idag..
Inte stickat eller virkat eller pysslat fram en söt, liten groda
Utan har lyckats med att avsölja mig för min hemlis!
Ja, vad är väl en Groda som inte gör några misstag?
& jag står för mina snedhopp i livet,
ler & kvackar gott för mig själv
& hoppar vidare i livet ;)
*******************
Alla julklappar är klara, postat alla julkort & vinster,
känner julmyset komma & ska fundera på vad som ska bli min julstickning i år

Må gott Alla =)

3 kommentarer:

  1. Haha, så kan det gå! Men du kan trösta dig med att jag aldrig skulle ha gissat rätt. Jag var ju helt ute och cyklade så att säga :)Jag väntar med spänning på nästa paket! Tack så hemskt mycket för de jag redan fått!

    SvaraRadera
  2. Sånt har jag svårt med, inte avslöja mig.

    SvaraRadera
  3. Njut, njut av kommande julmys, så angenämt att fundera och planera sin julstickning. Själv funderar jag på en sjal i det rödmelerade Wilda förutom en beställd halskrage i Rheuma Thermal Wolle. Måste ju bara få sticka något åt mig själv också så här under julen.

    SvaraRadera