torsdag 28 oktober 2010

Inget stickat, men en vinst

Jag har vunnit!!!
**JIPPI!!!**
Stickamera har haft en tävling där man kunde vinna
biljetter till Syfestivalen i Älvsjö
& jag vann =)
Ska besöka festivalen med mor nästa helg,
ser verkligen fram emot det !
Tack tack för vinsten!
**********************************************************
Mitt Stockholm idag:

Lång kö till Buttericks - Halloween nalkas

Jag besökte inte Buttericks men Panduro & Indiska
Hittade pysselsaker inför jul & pysselsaker till en doppresent


*****************************************************************************

Mera bilder från Sticklägret kommer så småningom!!

7 kommentarer:

  1. Grattis så kul:)
    Du måste berätta sedan hur det var.
    Kram Lissan

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Nu kan du kanske kosta på dig lite extra garn...

    SvaraRadera
  3. Grattis jag har bestämt mig för att inte åka ner till mässan, kommer på nästa ist
    kram Maria

    SvaraRadera
  4. Lissan
    Tack, ja de ska jag göra =)

    Emmagjord
    Tack tack, hmmm.. ja, för det räknas ju inte - det garn jag beställde i förrgår samt Lovikka-garnet som jag fick med mig från garnaffären idag när min kollega skulle handla ;)

    Maria
    Nästa mässa är 18-20 februari, hoppas du kan komma ner då =)

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten! Du hittar säkert ännu mer att inspireras av. Kul att se dina bilder från sticklägret. Tack för go gemenskap.
    Monica

    SvaraRadera
  6. grattis till vinsten :)) ska dit på fredag och klämma lite...:D

    SvaraRadera
  7. Monica; =)
    mary-ann; Tack! Kanske dyker upp på fredag em jag med, beror på hur länge jag jobbar :-P

    SvaraRadera