torsdag 14 oktober 2010

Önskedrömmar

Klappat garn på webben har jag gjort idag,
datorn bredvid mig i sängen & tekoppen inom armlängsavstånd.
Hittade massa ögongodis att drömma mig frisk till
& kanske något av dem hamnar på önskelistan till tomten =)
Ja, för snart är det jul, det har jag sett hos IKEA, Frapp.se & Milq.se
Hittade andra saker med, förutom garn,
som gärna får komma & bo i min yllegrop.
Här är ett urval :o)
Cascade 220 Wool, #9466 Zinnia Red
65 kr/st, hos Garnkorgen

Cascade 220 Wool, #8914 Granny Smith
65 kr/st, hos Garnkorgen

Heaven´s Hand, 00 Natural
Heaven´s Hand, 03 Snail
Heaven´s Hand, 10632 Linden
Alla 3 för 95 kr/st, hos Nysta
Ny skrivbok vore inte helt fel,
min ”Lilla My” börjar få nog,
hon klagar på att jag snart skrivit på alla sidor, rivit ut för många blad
& kladdat för mycket i henne :o)
Dessa kommer från Ordning & Reda
visst är det härliga färger,
kan inte bestämma om jag vill ha en ljusrosa, aubergine eller ljusgrön..
svåra tider…
Hittade även fina muggar som skulle må
gott av att få vara temuggar hos mig :o)
Får visa dem en annan gång =)

Bilder från:
Garnkorgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar